سئو پیج اینستا

سئو اینستاگرام چیست؟ ۱۱ تکنیک تضمینی برای بیشتر دیده شدن!

این ابزار با امکاناتی مانند تحلیل دقیق پیج‌های اینستاگرام، گزارش اینفلوئنسریرصد فعالیت رقبا، پیشنهاد بهترین اینفلوئنسرها برای تبلیغات شما را در مسیر موفقیت همراهی می‌کند. طبق آمارهای اخیر که در گزارش سالانه یکتانت منتشر شد، نسل‌های X، Y و Z  به نسبت سایر نسل‌ها 85 درصد بیشتر به تحقیق قبل از خرید تمایل دارند. این موضوع نشان می‌دهد که تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یک فرصت طلایی برای جذب مخاطب و افزایش فروش است. سنجاب به‌عنوان یک ابزار پیشرفته تحلیل پیج اینستاگرام، در حال حاضر از اطلاعات بیش از ۲۰ هزار پیج پابلیک شامل اینفلوئنسرها، پیج‌های پرمخاطب، برندها و فروشگاه‌های آنلاین استفاده می‌کند. توسعه‌دهندگان این پلتفرم برنامه‌های متنوعی برای گسترش و بهبود آن دارند. مونا، بلاگری که تازه فعالیتش را در حوزه سفر و گردشگری آغاز کرده، به‌دنبال جذب فالوورهای جدید و همکاری با صفحات مرتبط بود.

این فرآیند مشابه سئو برای وب‌سایت‌ها است، اما به‌طور خاص به نحوه دیده شدن پست‌ها، استوری‌ها و پروفایل‌ها در اینستاگرام مربوط می‌شود. زمانی که کاربران به دنبال محتوای مرتبط با یک مکان خاص هستند، پست‌های شما با استفاده از برچسب‌های موقعیت مکانی، در نتایج جستجو آنها ظاهر می‌شوند. بنابراین، به شما این امکان را می‌دهد که به مخاطبان مرتبط با موضوع پست خود دسترسی پیدا کنید و تعداد بازدیدکنندگان و تعامل با پست‌های خود را افزایش دهید. علاوه بر این، استفاده از برچسب‌های موقعیت مکانی باعث می‌شود که پست‌های شما در قسمت استوری نیز قابل مشاهده باشند و در نتیجه به افزایش دیده شدن پست‌های شما و جذب مخاطبان بیشتر کمک می‌کند. یکی دیگر از راهکارهای موثر برای افزایش بازدید اینستاگرام، پیروی از راهنمای توصیه‌های اینستاگرام است.

و همانطور که قبلاً گفته‌ایم، تعامل یک سیگنال رتبه‌بندی بسیار مهم است. اضافه کردن تگ آلت به گوگل کمک می‌کند که راحت‌تر بفهمد تصویر شما درباره چیست. این‌طوری تصاویر شما نه‌تنها در جست‌وجوهای گوگل بیشتر دیده می‌شوند، بلکه می‌توانند در جست‌وجوی تصویری هم رتبه بالاتری بگیرند. اسکیما مارک‌آپ‌ها یکی‌سری کدهای نشانه‌گذاری هستند که به موتورهای جست‌وجو کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری راجع‌به محتوای صفحه به دست آورند. مثلاً اگر فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی به نام «گلرخ» دارید، به‌جای اینکه فقط از نام «گل‌رخ» در پروفایل‌تان استفاده کنید، بهتر است نامی انتخاب کنید که هم برند، هم نوع محصول را به کاربر و گوگل بفهماند. ابزار مشابه الکسا در اینستاگرام هم داریم و سایت معروف hypeauditor.com به صفحات اینستاگرام براساس ایران و جهان رتبه بندی می‌کند.

این بخش به شما کمک می‌کند که تصمیم بهتری بگیرید و با خیالی راحت‌تر سنجاب را انتخاب کنید. تحلیل پیج اینستاگرام به شما کمک می‌کند که از هر گونه حدس و گمان دور شوید و بر اساس داده‌های واقعی تصمیم بگیرید. اگر ندانید مخاطبان شما چه کسانی هستند، چه زمانی فعال‌اند و به چه نوع محتوایی علاقه دارند، همه تلاش‌های شما بی‌ثمر خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود که هزینه‌ها و زمان صرف‌شده برای تبلیغات و تولید محتوا به هدر برود. قطعا افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما موجب افزایش فالور و جلب اعتماد مشتریان خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با سئو اینستاگرام و نحوه عملکرد آن تا انتها با ما همراه باشید.

همچنین پاسخگویی سریع نشانگر حرفه‌ای بودن و برخورد مناسب شما با مخاطبان است و بنابراین کاربران به پیج شما اعتماد کرده و در آینده نیز با آن تعامل خواهند داشت. اگر پست‌های شما به درستی بهینه شده باشند، می‌توانید نرخ تعامل کاربران و در نتیجه تعداد کامنت‌های خود را افزایش دهید. اگر صفحه شما کاملاً بهینه باشد، کاربران بیش‌تری آن را یافته و در صورت تمایل به لیست فالوورهای شما افزوده می‌شوند. افزایش فالوور اینستاگرام می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی برای شما به دنبال داشته باشد. همانطور که از نام عبارت کلیدی پیداست این کلمه یا کلمات نماینده پست شما هستند و هویت آن را مشخص میکنند. این استراتژی بدین صورت است که سعی کنید روزی حداکثر یک پست و یا هر چند روز یکبار پست بگذارید.

برای مثال، کاربران با استفاده از کد yalda_40 تا شب یلدا می‌توانستند پلن‌های اشتراکی را با تخفیف ۴۰ درصد خریداری کنند. حسام که به‌صورت مستقل تبلیغات اینستاگرامی پروژه‌های مختلف را مدیریت می‌کند، همیشه به داده‌های دقیق برای انتخاب بهترین صفحات نیاز داشت. او با خرید پلن حرفه‌ای ۶ ماهه سنجاب توانست اطلاعات آماری کاملی از صفحات هدف خود به دست آورد. حسام می‌گوید که استفاده از سنجاب باعث شده زمان کمتری برای تحقیق صرف کند و نتایج سریع‌تری بگیرد. در دنیای امروز، کسب‌وکارهایی موفق‌ترند که تجربه بهتری برای مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی فراهم کنند. با استفاده از داده‌های این پلتفرم، می‌توانید بهتر بفهمید که مخاطبان شما چه انتظاراتی از کسب‌وکارتان دارند.

شما می توانید از لینک پیوند موجود در صفحه بیوگرافی استفاده کنید تا محتوا هایی که در اینستاگرام منتشر می کنید به وب سایت خود ارجاع دهید. این امکان به شما اجازه می دهد تا سایت خود را تبلیغ کنید و فروش خود را افزایش دهید. بیش از 600 میلیون نفر در جهان وجود دارند که هر روز از اینستاگرام استفاده می کنند و هر روز محتوای خود را در محیط اینستاگرام به اشتراک می گذارند. شما می توانید با بازاریابی محتوا در اینستاگرام، محصولات خود را به صورت تصویر، فیلم یا داستان به فروش برسانید و از دیگر رقبا پیشی بگیرید. با استفاده از سئو اینستاگرام می توانید به راحتی محتوا و داستان های زیبایی را برای جذب مخاطب خود خلق کنید. شما با استفاده از اینکه اینستاگرام را یک موتور جستجوگر در نظر بگیرید و سئو اینستاگرام، می توانید رشد ارگانیک را به حساب اینستاگرام خود هدایت کنید و برند تجاری خود را رشد و گسترش دهید.

بدیهی است که اگر رتبه پیج شما نزد الگوریتم های اینستاگرام بالاتر باشد اقبال شما برای نمایش بیشتر به کاربران نیز زیاد خواهد بود. در اینستاگرام بی نهایت ویدئوی آموزشی درباره سئو اینستاگرام وجود دارد که همه آنها برای بهینه سازی پیج اینستاگرام مدام موضوعات تکراری را بازگو میکنند. مثلا با عناوین فریبنده به شما میگویند که اگر روزی 50 بار با صفحات مرتبط تعامل داشته باشید میتوانید 100 فالور جذب کنید. برخی از آنها حتی پا را فراتر میگذارند و همین موضوعات تکراری را تحت عنوان پکیج آموزش سئو اینستاگرام با قیمت های سرسام آور به فروش میرسانند اما هیچگاه اصل مطلب را نمیگویند. فعال بودن در پلتفرم اینستاگرام هم از جمله دیگر روش‌ها برای بالا رفتن بازدید است. فعال بودن به معنای به روز رسانی مستمر محتوای پیج، تعامل با دنبال‌کنندگان و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی اینستاگرام می‌باشد.

بنابراین پست های شما وقتی در زمانی که بیشتر فعال هستند منتشر شود ، احتمالاً در صفحه اکسپلور نمایش داده شده و در زمان درست به آنها می رسند. اگر در پست فقط برچست مکانی ” تهران ” استفاده می کنید ، فقط در نتایج جستجوی تهران ، پست شما را نشان می دهد. اما اگر به عنوان مثال از برچسب مکانی ” رستوران باروژ دریاچه چیتگر تهران ” استفاده کنید ، هم در نتایج ” رستوران باروژ ” هم ” دریاچه چیتگر ” و هم در ” تهران ” نمایش خواهد داد. در سئو وبسایت ها ، هنگامی که عکسی را به یک پست سایت اضافه می کنید ، متنی جایگزین alt اضافه می کنید که آن عکس درباره چیست. در اصل ، اینستاگرام به کلمات کلیدی استفاده شده در حساب ها نگاه می کند تا میزان ارتباط آنها با یکدیگر را مشخص کند.

تعداد هشتگ گذاری مجاز در اینستاگرام 30 عدد است که اگر بتوانید مطالب مرتبط و کلیدی در رابطه با محتوای تان را با زیر 10 عدد هشتگ کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. بسیاری از کاربران اینستاگرام روزانه چندین صفحه کاری از شرکت‌ها و کسب و کارهای گوناگون را مشاهده و بررسی می‌کنند. شما می‌توانید با سئو اینستاگرام صفحه خود را در این شبکه اجتماعی بهینه‌سازی کنید. بدین ترتیب صفحه شما برای کاربران مفید بوده و همگان می‌توانند با جستجویی ساده صفحه شما را پیدا کنند. با انجام صحیح تکنیک‌های سئو در اینستاگرام می‌توانید تعداد مخاطبان و در نتیجه فروش خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

البته می‌توانید گوشه چشمی هم به رقبا، مخاطبان هدف و اینفلوئنسرها و پیج‌های مشابه خودتان داشته باشید و ببینید آن‌ها اغلب از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند. دقت کردید؟ بهینه‌سازی اینستاگرام باعث می‌شود هم در نتایج گوگل دیده شوید، هم در جست‌وجوهای اینستاگرام. پس وقتی از سئو در اینستاگرام حرف می‌زنیم، منظورمان مجموعه فرایندها و تکنیک‌هایی است که روی محتوا و پروفایل اینستاگرام خود انجام می‌دهیم تا در نتایج جست‌وجوی گوگل و خود اینستاگرام بیشتر دیده شویم. سابق بر این، گوگل معدن مشتری بود و آرزوی همه کسب‌وکارها رسیدن به صدر نتایج جست‌وجو بود! اما حالا دوره و زمانه عوض شده و اینستاگرام با بیشتر از ۲ میلیارد کاربر فعال (شما بخوانید مشتری‌های بالقوه!) رقیب دوشادوش گوگل به حساب می‌آید. به سئو کامنت توجه می‌کنید؟ بگذارید طبق آمار بگویم که ما در دوره‌های غیرحضوری مـیزفا طبق ابزارهای آنالیز بیشترین کلیکی که کاربران در یک نقطه داشتند بر روی نظرات بوده است.

زمانی که کاربران متوجه شوند که برند تجاری شما قابل اعتماد است، قصد خرید از پیج شما می کنند. پس اگر از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع آن محتوا در این جاها استفاده کنید، شانس اینکه جزو نتایج جست‌وجو باشید بالا می‌رود. تقریبا ۳ سال پیش در سال ۲۰۱۶ اینستاگرام از اکانت Business خود رونمایی کرد و کمک شایانی در بهبود بازاریابی در درون این اپلیکیشن ایجاد کرد. چون مخاطبان این جواب را دوست ندارند و حتی در صورت سئو شدنش، به مقاله مورد نظر وارد شده و با سریع خارج شدن شان، نرخ پرشش را بالا برده و در نتیجه گوگل هم رتبه صفحه را کاهش میدهد. در واقع مخاطبان در هنگام جستجو این کلمه یک مقاله نمیخواهند، بلکه صفحه فروشگاهی میخواهند که بتوانند قیمت محصولات را در آن مشاهده کرده و توضیحات شان را بخوانند.

شما باید با هشتگ های هر پست خود مانند کلمات کلیدی مرتبط برخورد کنید. با انتخاب هشتگ های خاص و متنوع، شانس خود را برای جذب مخاطبان بیشتر افزایش دهید. فعالیت کاربر یکی دیگر از معیارهایی است که اینستاگرام در رتبه‌بندی نتایج در نظر می‌گیرد. نکته مهم این است که باید بهترین زمان برای انتشار پست‌های خود را در اینستاگرام پیدا کنید، به نظر من نمی‌توان یک ساعات کلی و مناسب برای همه نوع کسب و کارها مشخص کرد. برای اینکه بهترین زمان انتشار پست را پیدا کنید، پیشنهاد میکنم در ساعات مختلف پست‌هایی که تقریبا یک موضوع را دنبال می‌کنند انتشار دهید و سپس بازخوردها و تعامل‌های کاربران را ردیابی کنید.

در واقع اگر شما تصویر پروفایل جذاب و متن بیو مناسبی نداشته باشید، آن مخاطبانی که از طریق اکسپلور پیج تان را مشاهده کرده و به صفحه پروفایل تان می آیند، اصلا به دنبال کردن تان ترغیب نمیشوند. دوم هم اینکه در صورت وجود کلمات کلیدی مرتبط به موضوع، اینستاگرام ممکن است پیج‌تان را در نتایج جستجو مرتبط، بهتر به بقیه کاربران نمایش بدهد. اگر می‌خواهید کپشن‌های جذابی برای پست‌های خودتان بنویسید، حتما مقاله «چگونه برای پست‌های‌مان یک کپشن جذاب بنویسیم؟» را مطالعه کنید. همانطور که می‌دانید یکی از روش‌های سئو، استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. تعداد کاربران فضای سوشیال مدیا بسیار زیاد هستند و در نتیجه شما می‌توانید در این فضا کسب‌وکار خود را تبلیغ نمایید. به عبارت دیگر اینستاگرام می‌تواند مانند لینک دهی خارجی، بازدید از وبسایت شما را افزایش داده و به بهینه سازی آن کمک کند.

یکی از مهم‌ترین عوامل چگونگی سئو پیج اینستاگرام این است که از طریق کانال‌های دیگران بطور مستقیم به پست‌های خودتان لینک دهید. اگر قرار باشد فقط لینک موجود در پروفایل تان به پست شما راه پیدا کند عمدتا پست‌ها در گوگل غیرواقعی تشخیص داده شده و کمتر مورد توجه قرار می گیرند. و برای بهتر دیده شدن و سئو صفحه اینستاگرام تان در کانال‌های مختلف مستقیما به پست جدیدتان لینک بزنید. این مسئله بسیار حائز اهمیت است که پست خود را به صورت کپی شده و کامل در شبکه‌های اجتماعی دیگر یا وبلاگ تان تا جایی‌که امکان دارد درج کنید. اصلی‌ترین کلیدواژه محصول تجاریتان را اسم پیج اینستاگرام تان انتخاب کنید. بدین منظور اصلی‌ترین کلیدواژه مورد نظرتان را زیر اسم پروفایل تان در بخش bio بگذارید.

همچنین انتشار پست‌ها در ساعات پایانی روز (حدود ساعت ۱۶ تا ۲۱) نیز موثر است، چرا که همه از محل کار و امور روزمره دست کشیده و در حال استراحت هستند. پست‌های انتشار یافته در این زمان‌ها بیشتر دیده شده و درگیری کاربران را با محتوای شما افزایش می‌دهد. علاوه بر این، انتشار منظم و ثابت پست‌ها نیز باعث می‌شود دنبال‌کنندگان شما عادت کرده و به طور منظم محتوای شما را مشاهده کنند. بنابراین، با انتخاب زمان مناسب و انتشار منظم محتوا، می‌توانید به طور موثری بازدید اینستاگرام خود را افزایش دهید. اهمیت تحلیل داده در اینستاگرام برای کسب و کارها انکارناشدنی است، چرا که این فرآیند میتواند در رشد و موفقیت پیج شما نقش حیاتی ایفا کند.

یک متخصص سئو اصولا از ابزار گوگل آنالیتیکس برای بهبود و بهینه سازی سایت استفاده بسیاری می‌کند و اگر شما قصد دارید در اینستاگرام در فاصله زمانی کمتر دیده شوید باید از قسمت Insights به خوبی استفاده کنید. Insights فقط در صفحات بیزینس فعال است و در صفحات پرسونال شخصی و یا عمومی وجود ندارد. حتما بر روی دکمه جستجو اینستاگرام زده‌اید، به آن صفحه Explore گویند، پست‌های این قسمت اصولا براساس لایک و کامنت‌های واقعی و همینطور براساس رفتار فالوورهای شما چیدمان می‌شود. به عبارتی اینستاگرام سعی می‌کند به شکل هوشمند علاقه شما را بفهمد و براساس آن پست‌هایی که احتمال دارد به آن‌ها علاقه داشته باشید را نشان دهد. و این کار اینستاگرام چه معنایی دارد؟ معنای بهبود تجربه کاربری، درواقع بعید است در هر قدم این شرکت‌های بزرگ بهبود تجربه کاربری را مشاهده نکنید. به نظر بنده اینستاگرام برای هر کسب و کاری سودآور نیست، ولی به معنای این نیست که نباید در آن فعالیت کرد.

توجه داشته باشید که چیزی به نام ثبت رایگان پیج اینستاگرام در گوگل وجود ندارد. اگر به دنبال یک فرم در گوگل هستید که پیج خود را در آن ثبت کنید، چنین چیزی وجود ندارد. این شما هستید که باید دریچه ورود گوگل برای خزش (Crawl) و یافتن پیج را باز کنید. همچنین یک قابلیت جدید دیگر نیز به اینستاگرام افزوده شده است که می‌توانید پیج‌های مورد علاقه (Favorites) را از سایر پیج‌های اینستاگرام جدا کنید. می‌توانید از کاربران بخواهید که پیج شما را در این بخش اضافه کنند تا پست‌های شما در بین بقیه پست‌ها گم نشود.

برای درک اینکه کدام هشتگ ها در حال حاضر ترافیک پست های شما را هدایت می کنند، به Insights اینستاگرام خود نگاهی بیندازید. Insights برای هر پست به شما می گوید که چه تعداد بازدید از طرف هشتگ ها گرفته شده است. یکی از ابزار های پر طرفدار اینستاگرام، استوری های آن است که در بالای محیط اینستاگرام به نمایش گذاشته می شوند. فعالیت در اینستاگرام  فقط به انتشار پست بسنده نمی شود و شما می توانید از استوری های اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید. این نه تنها بینشی در مورد تجارت شما ایجاد می کند بلکه باعث فروش بیشتر نیز می شود.

در این صورت است که شما می‌توانید از نهایت تعامل کاربرانتان استفاده کنید. در این مقاله جذاب قصد داریم در قالب آموزش ترفندهای حرفه ای اینستاگرام، سئو کردن محتواهای موجود پیج‌مان را هم در این شبکه اجتماعی بیاموزیم. مهم ترین چیزی که باعث میشود شما در این کادر جستجو اینستاگرام دیده شوید، نامی است که برای پیج انتخاب کرده اید. در واقع این متنی که اینجا مینویسید، باعث میشود در زمان جستجو کاربران در صورت مطابقت با کلمه مورد نظر، به آنها نمایش داده شوید. این یعنی اگر در بخش نام نوشته باشید آموزش سئو سایت، در نتایج جستجو کاربرانی که این کلمه را در اینستاگرام جستجو میکنند، نمایش داده خواهید شد. ببینید، سئو اینستاگرام و دیده شدن پست در اینستاگرام خودش یک بحث است، اما جذب فالوور از اکسپلور یک بحث دیگر!

اگر مثلاً تجزیه و تحلیل شما نشان میدهد که پست های ویدئویی بیشترین تعامل را ایجاد کرده اند، میتوانید بر تولید این نوع محتوا تمرکز کنید و ویدئوهای بیشتری را تولید نمایید. به همین ترتیب، اگر زمان های خاصی برای انتشار پست ها شناسایی شد که بالاترین نرخ بازدید را داشتند، بهتر است برنامه ریزی انتشار محتوا را به آن زمان ها منتقل کنید. به‌زودی، کاربران سنجاب می‌توانند علاوه‌بر مشاهده داده‌های آماری صفحات، به اطلاعاتی مانند قیمت پست‌ها و استوری‌های تبلیغاتی نیز دسترسی داشته باشند. این قابلیت، فرایند تصمیم‌گیری را برای انتخاب بهترین اینفلوئنسرها و صفحات برای تبلیغات، ساده‌تر و دقیق‌تر می‌کند. سنجاب این امکان را فراهم می‌کند که با اتصال حساب اینستاگرامتان، روند تبلیغات را مشاهده کنید و در صورت نیاز تغییراتی ایجاد کنید.

استراتژی سئو اینستاگرام شما باید به خوبی تدوین شود تا اطمینان حاصل شود که هر پست را برای بالاترین مشارکت بهینه می کنید. سپس ، می توانید بیو خود را بیشتر با کلمات کلیدی و کلید واژه های مربوط به کلید واژه اصلی خود بهینه کنید. همچنین می‌توانید ببینید مخاطبان هدف، رقبا و اینفلوانسرها در صنعت شما از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند. اگر از چندین هشتگ استفاده کرده اید، تجزیه و تحلیل اینستاگرام دقیقاً به شما نمی گوید که کدام یک بازدید بیشتری را برای شما اورده است. اما اگر به 3 تا 5 هشتگ توصیه شده پایبند هستید، میتوانید بفهمید که کدام یک به طور مداوم ترافیک را در طول زمان هدایت می کند. گذاشتن پست ها در زمان مناسب یک عامل مهم در ایجاد مشارکت اولیه است که بر سیگنال رتبه بندی محبوبیت تأثیر می گذارد.

به طور مثال، به روز رسانی مستمر پیج خود با انتشار پست‌های جذاب و مفید برای کاربران به طور منظم، باعث می‌شود که پیج شما در فید کاربران حضور داشته باشد و بیشتر دیده شود. همچنین، پاسخ‌دادن به نظرات و پیام‌های دنبال‌کنندگان و مشارکت در چالش‌ها و رویدادهای اینستاگرامی، موجب افزایش تعامل با مخاطبان و شناخته شدن بیشتر پیج شما خواهد شد. پروفایل شما مستقیما روی سئو اینستاگرام تان تاثیر ندارد، اما تا زمانی که آن را کامل نکنید، عملا الگوریتم های اینستاگرام به شما قدرت زیادی نمیدهند و این یعنی خبری از دیده شدن پست ها در اکسپلور نیست. علاوه بر این، یک پروفایل بهینه با جذب مخاطبان جدید و افزایش فالوورها، به شکل غیر مستقیم روی افزایش احتمال دیده شدن تان در اکسپلور تاثیر دارد. یکی از برتری‌های چشمگیر سنجاب در مقایسه با ابزارهای ایرانی و خارجی، ارائه اطلاعات دقیق‌تر و جزئی‌تر است.

اما اگر پست من بعد از انتشار، لایک و کامنت و کلا تعامل کمی میگرفت، اینستاگرام هیچ توجهی به آن نشان نمیداد. پیشنهاد می‌کنم حتما در کنار بازاریابی و سئو اینستاگرام یک وب سایت هم راه‌اندازی کنید. با توجه به اینکه مخاطبان راحت‌تر به برندهای دارای وب سایت اعتماد می‌کنند، قطعا فقط وجود لینک آن در بیو اینستاگرام‌تان باعث می‌شود کاربران بیشتری اقدام به خرید محصول از شما کنند. به این ترتیب اگر سایت داشته باشید، این دسته از مشتریان شما را پیدا می‌کنند و خریدشان را انجام می‌دهند. برای شروع به کار سایت‌تان می‌توانید از تست رایگان 7 روزه فروشگاه ساز پرتال استفاده کنید. در واقع شما برای ایجاد هر هشتگ ابتدا باید علامت # را درج کرده و سپس به دنبال آن کلمه مورد نظر خود را درج کنید.

یک موضوع انتخاب کرده و محتوای با همان موضوع را ارسال کنید که در برگیرندۀ مجموعه‌ای از کلمات کلیدی باشد.متمرکز ماندن روی یک موضوع راه خوبی برای ایجاد یک دنبال‌کنندۀ وفادار و متعهد است. نه تنها این کار به خودی خود یک هدف عالی است؛ بلکه به دیده شدن بیشتر شما در جستجوها نیز کمک می‌کند؛ چون تعامل بر محبوبیت تاثیرگذار است. یکی دیگر از پاسخ های حرفه ای به سوال ” چگونه پیج اینستاگرام سئو کنیم” این است که، بهتر است bio شما کلیدواژه اصلی برندتان را دربرداشته باشد. استفاده از هشتگ هم در راهنمایی و فرستادن کاربران به سمت پیج شما بسیار مفید است. زیرا هشتگ ها درواقع همان راه‌های ارتباطی هستند که پیچ های مرتبط را به هم وصل می‌کنند. در اصل بیوها شبیه همان توضیحات متا هستند و به html تبدیل می‌شوند و قابل جستجو توسط ابزارهای جستجو هستند.

همچنین می‌توانید تبلیغات و عملکرد پیج‌های دیگر را بررسی کنید و ببینید همکاری آن‌ها با چه پیج‌هایی موفق بوده است. اگر تابه‌حال با ابزارهای خارجی برای تحلیل داده‌های آماری صفحات اینستاگرام کار کرده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که این کار به دانش فنی بالایی نیاز دارد و گاهی برای کاربران عادی پیچیده به نظر می‌رسد. اینستاگرام یک محیط بصری است و شما در مرحله‌ی اول به کمک عکس‌ها و ویدئوهایی که پست می‌کنید مخاطب خود را جلب می‌نمایید. فراموش نکنید کیفیت و خلاقیت عکس‌ها و ویدئوها ابزار اصلی شما در افزایش بازدید هستند. نکات و تکنیک‌های تولید عکس و ویدئو را یاد بگیرید و از آنها در پیج خود استفاده کنید. اگر کسب‌وکار شما به گونه‌ای است که باید مخاطبان خود را در یک محدوده خاص جلب کنید باید مرتباً از لوکیشن ثابت خود در پست‌ها و استوری‌ها استفاده کنید.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/